MFT Camp Create Day 1 – Monochromatic Magic

Hello,

I have decided to try my best and take part in the MFT Camp Create this time. As a mother of 2 little ones currently online crafting courses/challenges are my only options to learn sg new or spread my wings a bit. So let me show you what I created for Day 1, Monochromatic Magic.

20160810_092059 wm

I heat embossed the Abstract Background on watercolour cardstock using Judikins Iridescent embossing powder. I used my Zig Clean Color Real brush markers and a waterbrush to fill it with colour – it had to be blue as it is my favourite colour.

20160810_092127 wm

When it was ready I spritzed it with Shimmer mist and after drying I used the Happy Birthday to you die-namics to cut my sentiment in the background. I backed my panel with a beautiful purplish blue cardstock from SSS and mounted it on a white card base.

20160810_092141_001 wm

A few PPP and SSS clear sequence and my card is finished.

I hope you like it and you will check tomorrow what I created for Day 2.

See you,

Zsofi

PrintPrint

####

Sziasztok!

Úgy döntöttem, hogy kipróbálom magamat egy amerikai online kurzuson, ami ingyenes és mindenki számára elérhető. A neve Camp Create, a My Favourite Things rendezte meg a nyáron 3.alkalommal. Minden nap egy új feladat várja a résztvevőket és egy inspirációs technikai video segít a házi feladat megoldásában. A lényeg, hogy egy héten (6 napon) át alkossunk valamit az irányelveknek megfelelően. Természetesen nyeremények is vannak, véletlenszerű sorsolás alapján választják ki a nyerteseket. Bővebb infót itt találtok: mftstamps.com

20160810_092059 wm

Az első napi feladat egy monokróm alkotás, és mivel a kedvencem a kék, ezt a színt választottam. Hődomborítottam egy absztrakt mintás háttérbélyegzőt csillámos domborítóporral és vízbázisú kék filcekkel színeztem egy víztartályos ecset segítségével. Egy kis csillámos spray-vel adtam neki extra csillogást. Amikor megszáradt, méretre vágtam egy téglalap alakú vágósablonnal és kivágtam a feliratot (MFT sablon). Egy szép kékeslila kartont tettem a kivágott betűk mögé, és felragasztottam egy fehér képeslap alapra. Pár átlátszó flitter és kész is van.

Remélem tetszik és ti is kipróbáljátok magatokat ebben a játékban. Érdemes.

Hamarosan jelentkezem a következő napi feladattal (egy nap csúszásban vagyok, de majd igyekszem behozni a lemaradást).

Jó alkotást kívánok!

Zsófi

Leave a Reply

