MFT Camp Create Day 2 – bonus card

Hello again,

I promised that I show you my extra card I made for Day 2 in Camp Create, with the leftovers of my Day 1 card. By coincidence the letters falling out of my die-cutting for this card fit perfectly the ombre task too.

20160811_080109 wm

I took a scalloped square die from MFT and cut a white cardstock panel as my background for my letters. To have the perfect arrangement I used few tricks. First of all, I die cut the Happy Birthday to you die from a scrap paper to serve as a guide for the letter spacing. The second trick is to start gluing the sentiment in the middle with the word Birthday. Then I moved my scrap guide to allow me totally centered sentiment. The last trick was to use liquid glue on the letters and simply place them back one by one in the scrap guide, wait few seconds and carefully remove the scrap guide.

20160811_080116 wm

20160811_080130 wm

A matching blue mat and I glued it all on a white square card base. As the letters are embossed, watercoloured and sprinkled with shimmer, I didn’t want to go overboard with embellishments, so I added only 3 clear sequins from PPP and that is all.

20160811_080123 wm

See you soon for Day 3 homework 😉

Cheers,

Zsofi

Print

Print

####

Sziasztok!

Ahogy ígértem, a bónusz lap a 2.napi feladathoz az MFT Camp Create-en.

Az első napi képeslapomból maradt vissza egy csomó betű, amik olyan szépek voltak, hogy nem akartam kidobni őket 🙂 Ezért egy-két trükk segítségével egy letisztult kis lapot tettem össze belőlük.

20160811_080109 wm

Először is egy hullámos négyzetalapú sablonnal vágtam egy fehér alapot a feliratomnak, majd azt a sablont, amit a múltkor használtam újra kivágtam egy maradék papírból. Ez segít nekem a betűk tökéletes elhelyezésében. A második trükk, hogy középen kezdtem, a leghosszabb szóval, ehhez igazítottam az also és felső sort, teljesen középre. A harmadik és egyben utolsó trükk, hogy folyékony ragasztót használtam a betűk hátoldalán, szépen beillesztgettem a sablonomba, amit késztettem, vártam pár másodpercet, majd a sablont óvatosan eltávolítottam. A betűk így gyönyörűen egy sorban, rendezetten helyezkedek el.

Egy kék alátétre ragasztottam a hullámos panelemet és ez került egy négyzet alakú fehér képeslapalapra. Mivel maguk a betűk díszesek (hődomborítottak, akvarell filcekkel színezettek és még csillognak is) nem akartam elvenni a hangsúlyt róluk, így cask 3 db átlátszó flitterrel díszítettem a lapot.

Nektek is tetszik? Olyan egyszerűen elegáns lett szerintem.

Nézzetek be a 3.napi feladat miatt is, igyekszem még ma posztolni, hogy behozzam a lemaradást.

Üdv,

Zsófi

Leave a Reply

