Stamped flowers Happy Birthday

Happy Sunday everyone,

I am here today morning to share with you a card I made for the weekly MFT Sketch Challenge:

20160908_182912-wm

I took a piece of white cardstock and stamped the solid flowers from the Modern Blooms stamp set using colourful inks. I added the extra accents in the middle in Versamark and heat embossed with Gold and Verdigris embossing powders.

20160908_182930-wm

Then I ran my stamped panel through the Big Shot machine with a double stitched rectangle die from MFT. I used the banner from the Tag Builder Blueprint 5 to hold my sentiment and I cut the Hello on edge die from the Hello Beautiful set to go on top of the banner.

20160908_182918-wm

I led a piece of soft yellow muslin ribbon through the banner before mounting it on a piece of audrey blue cardstock and I mounted it all on a white top folding card base.

20160908_182945-wm

That is all for now.

See you soon for the promised cute card 😉

Zsofi

####

Szép vasárnap reggelt mindenkinek!

Ma egy vidám virágos lapot hoztam nektek, amit egy MFT kihívásra készítettem (részletek fent, ha vki kedvet kapna a játékhoz).

20160908_182912-wm

A technika ugyanaz mint az előző lepomnál: egy fehér kartonra színes tintákkal szolid virágokat pecsételtem, majd sötétebb árnyalatú tintákkal pecsételtem a közepükbe a következő részletet. Egy kis arany és Verdigris (zöld, aqua és arany keverék) domborítóporokkal hődomborítottam egy-két virág közepét, majd egy dupla-öltésmintás téglalap alakú vágósablonnal vágtam méretre. Halványsárga kartonból vágtam a zászlócskát egy sablonnal, erre került a felirat fekete tintával, főlé pedig aqua színű papírból egy hello kivágat. Mielőtt felragaztottam volna a viragos panelt egy aqua színű kartonra, halványsárga muszlinszalagot fűztem át a zászlócskán. Az egész egy felülről nyíló fehér képeslap alapra került.

Megígértem, hogy mutatok valami aranyosat is, ez a következő poszt less, nézzetek be hamarosan újra. És használjátok ki a szép időt!

Üdv,

Zsófi

 

Leave a Reply

